Директор обслуговуючої фірми і голова ОСББ прокоментували ситуацію з відключенням ліфтів у Херсоні

Причиною відключення ліфтів у будинку № 8 по вулиці Шенгелія є конфлікт між ОСББ і ТОВ "XXI век - Херсонсервис"

В'ячеслав Гусаков

ОСББ "Добробут-8" і ТОВ "XXI век - Херсонсервис" не дійшли порозуміння щодо обслуговування ліфтів у будинку.   

Про це кореспонденту Depo.Херсон розповіли директор ТОВ "XXI век - Херсонсервис" Сурен Данелян і голова ОСББ "Добробут-8" Максим Грязнов.

Після виходу матеріалу про проблеми з роботою ліфтів у будинку № 8 по вулиці Шенгелія кореспонденту зателефонував директор ТОВ "XXI век - Херсонсервис" Сурен Данелян.

За його словами, проблему спричинила позиція керівництва ОСББ "Добробут-8" і голови цього ОСББ Максима Грязнова.

"Наше підприємство не перший рік працює у сфері обслуговування ліфтів, ми чудово розуміємо, що ліфт – об’єкт підвищеної небезпеки. Тому ліфти у будинку № 8 по вулиці Шенгелія, звичайно, обстежувалися, проводилися усі необхідні роботи, і є документальні підтвердження цього. Тому твердження, що обслуговуюча компанія нічого не робила, на мій погляд, не відповідає дійсності", – каже Сурен Данелян.

За його словами, ОСББ вирішило перейти на обслуговування до іншої компанії, яка пообіцяла відремонтувати ліфти за нереально низьку вартість. Також Данелян каже, що у двох під’їздах за вказівкою керівника ОСББ були замінені замки у приміщеннях, де розміщене ліфтове обладнання: "Голова ОСББ сказав, що буде пускати туди наших співробітників за умови власної присутності і коли у нього буде час на це. А потім нам дорікають, що ліфти не обстежувалися".

За словами голови ОСББ "Добробут-8" Максима Грязнова, ОСББ вирішило змінити компанію, яка обслуговує ліфти, бо не влаштовують якість обслуговування і цінова політика ТОВ "XXI век - Херсонсервис".

"Це підприємство поставило нам умови: або – дуже дорогий ремонт ліфтів, або вони вимикають ліфти. І чомусь вписали у перший варіант кошторису ремонту заміну деяких елементів, які були замінені нещодавно і перебувають у робочому стані. Потім за нашою вимогою цей пункт виключили. Врешті решт ми знайшли іншу компанію з більш привабливою для нас ціновою політикою. Ліфти – наші, і ОСББ вирішує, кому їх обслуговувати", - каже Максим Грязнов.

Грязнов також заперечує, що співробітники ТОВ "XXI век - Херсонсервис" не мали доступу до потрібних для обслуговування ліфтів приміщень у будинку: "Доступ був, звісно, за моєї присутності".

За словами Максима Грязнова зараз у зв’язку з передачею ліфтового господарства на обслуговування іншій компанії не працюють ліфти у двох під’їздах, але ця проблема буде вирішена найближчим часом.

Нагадаємо, питання ремонту ліфтів у Херсоні – не врегульоване вже протягом тривалого часу і є предметом непорозумінь між головами ОСББ і міським головою.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Херсон