У Херсоні пасажирська навігація-2022 під загрозою зриву

У стані невизначеності опинилися теплоходи і їх команди через закінчення дії договору бербоут-чартеру, згідно з яким здійснювалися перевезення херсонців на дачі, розташовані на дніпровських островах

В'ячеслав Гусаков

Через це Херсонська міськрада не зможе фінансувати підготовку теплоходів до навігації-2022, а також утримувати їх команди.

Й хоча на останній сесії міськради Херсона депутати проголосували за викуп державних пасажирських теплоходів, які раніше орендувалися, навігація під загрозою зриву, пише Новий день.

Начальник Нижньодніпровського представництва Адміністрації річкових портів України (АРПУ) Микола Філін каже, що від АРПУ вже отримав вказівку про створення комісії для прийняття річкових трамвайчиків із бербоут-чартеру та взяття їх під охорону.

В оренді у міста п’ять теплоходів: "Арарат", "Бештау", "Роман Кош", "Домбай" та "Татри". Місто хоче купити чотири теплоходи, крім "Арарату". Орієнтовна ціна кожного – близько 1 млн грн.

За словами Миколи Філіна, невідомо, коли вдасться передати теплоходи новому власнику, бо ще немає відповідного механізму, який розроблятиметься за участю Фонду держмайна. Тому невідомо, хто буде оплачувати підготовку теплоходів до наступної навігації, а також платити зарплату командам. Останнє може призвести до звільнення людей, що ще більше ускладнить ситуацію.

Нагадаємо, комунальне підприємство "Муніципальна варта" купило три автомобіля-позашляховика  Renault Duster Life 1,6 б (115 hp) МТ5, заплативши за них 1 339 740 грн.

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Херсон