У Херсоні розповіли, як візити Зеленського заважали рекламувати місцеві курорти

Два тижні не могла потрапити на острів Бірючий знімальна група проекту "TripMustGoOn", який пропагує туристичну привабливість Херсонщини

В'ячеслав Гусаков

Про це йшлося на прес-конференції, присвяченій реалізації проекту "TripMustGoOn", повідомляє кореспондент Депо. Херсон.

 

Через часті відвідування Президентом України Володимиром Зеленським і його родиною держрезиденції, розташованої на острові Бірючий і відомої у народі як "дача Хрущова", на острів два тижні не могла потрапити знімальна група проекту "TripMustGoOn", який реалізується за кошти міжнародних донорських організацій і пропагує туристичну привабливість Херсонщини.

 

Як розповів під час проведеної у Херсоні прес-конференції один з менеджерів проекту, Олексій Білецький, протягом двох тижнів тривали узгодження з керівництвом держрезиденції, без згоди якого неможна проводити на острові зйомки з використанням квардрокоптера.

 

"В цьому році там доволі часто відпочивала сім’я гаранта, і там завжди було багато охоронців. Та ще й змінилося керівництво. Нові директора не знають алгоритмів процесів – як відвідувати острів. Казали: "Можна, але ми не знаємо, як. Ви приїжджайте, але поки неможна". Ми десь два тижні боролися", - розповідає Олексій Білецький.    

 

 

За його словами питання було вирішене лише після звернення в облдержадміністрацію і втручання її голови: зйомки на острові провели.

 

Володимир Зеленський разом з родиною відвідував держрезиденцію на розташованому у західній частині Азовського моря острові Бірючий вже кілька разів: і під час офіційних робочих поїздок, і, неофіційно, як пишуть місцеві ЗМІ.

 

Голова держави навіть записував привітання з Днем Конституції України під час відпочинку на Бірючому.

 

  

На прес-конференції також розповіли про проміжні підсумки реалізації проекту "TripMustGoOn". Зокрема, зроблені і розміщені на веб-порталі проекту вісім тематичних відероликів, які туроператори і підприємці, які працюють у сфері надання туристичних і відпочинкових послуг, можуть використовувати для промоції Херсонщини.

 

Також на прес-конференції були нагороджені переможці оголошеного влітку конкурсу ідей автентичних херсонських сувенірів. Більшість переможців в конкурсних номінаціях ("Одяг і аксесуари", "Настільні сувеніри", "Друкована продукція" і "Малі сувеніри") – професійні дизайнери.

 

 

 

Проект продовжується. Їм, як розповіли журналістам, вже активно цікавляться. Зокрема одна з мереж супермаркетів, де продавалися херсонські кавуни з наліпками-QR-кодами, за допомогою яких можна потрапити на сайт проекту, хоче, щоб така "прикраса" була на кавунах з Херсонщини і у наступному році.

 

 

Нагадаємо, у Херсоні відкрили бювет з безкоштовною питною водою. 

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Херсон