Хто з херсонських партій і кандидатів найбільше витрачає на рекламу у Facebook

Кандидат у Херсонські міські голови Михайло Опанащенко і партія "Нам тут жити!" – лідери у Херсонській області по витратам на рекламу у соціальній мережі Facebook

Хто з херсонських партій і кандидатів на…

Про це повідомляє Депо. Херсон з посиланням на Громадянську мережу ОПОРА.

 

Михайло Опанащенко, який бере участь у виборах Херсонського міського голови, витратив з початку виборчої кампанії на рекламу у соціальній мережі Facebook 3850 доларів США. Політична партія "Нам тут жити!" витратила на цю ж статтю 1012 доларів. Це, за результатами моніторингу ОПОРИ – найбільші показники серед витрат кандидатів і партій на рекламу у соціальній мережі.

 

На другому місці серед кандидатів - Ігор Колихаєв, який витратив 1914 доларів, на третьому – кандидат у міські голови Каховки Павло Філіпчук з витратами у 325 доларів. Серед партій друга - Херсонська обласна та міська організація політичної партії "Партія зелених України", яка витратила 694 долари, третя – Херсонська обласна територіальна організація політичної партії "Європейська солідарність" з показником – 451 долар.  

 

За кількістю та вартістю реклами таргетованої на Херсонщину лідирують сторінки трьох політичних партій: "Наш край", "За майбутнє" та "Слуга народу".

Нагадаємо, на Херсонщині жінки у партійних списках – переважно технічні кандидати.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Херсон

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"