У Херсоні розповіли, як візити Зеленського заважали рекламувати місцеві курорти

Два тижні не могла потрапити на острів Бірючий знімальна група проекту "TripMustGoOn", який пропагує туристичну привабливість Херсонщини

Журналіст регіональної редакції Depo.Херсон
У Херсоні розповіли, як візити Зеленсько…

Про це йшлося на прес-конференції, присвяченій реалізації проекту "TripMustGoOn", повідомляє кореспондент Депо. Херсон.

 

Через часті відвідування Президентом України Володимиром Зеленським і його родиною держрезиденції, розташованої на острові Бірючий і відомої у народі як "дача Хрущова", на острів два тижні не могла потрапити знімальна група проекту "TripMustGoOn", який реалізується за кошти міжнародних донорських організацій і пропагує туристичну привабливість Херсонщини.

 

Як розповів під час проведеної у Херсоні прес-конференції один з менеджерів проекту, Олексій Білецький, протягом двох тижнів тривали узгодження з керівництвом держрезиденції, без згоди якого неможна проводити на острові зйомки з використанням квардрокоптера.

 

"В цьому році там доволі часто відпочивала сім’я гаранта, і там завжди було багато охоронців. Та ще й змінилося керівництво. Нові директора не знають алгоритмів процесів – як відвідувати острів. Казали: "Можна, але ми не знаємо, як. Ви приїжджайте, але поки неможна". Ми десь два тижні боролися", - розповідає Олексій Білецький.    

 

 

За його словами питання було вирішене лише після звернення в облдержадміністрацію і втручання її голови: зйомки на острові провели.

 

Володимир Зеленський разом з родиною відвідував держрезиденцію на розташованому у західній частині Азовського моря острові Бірючий вже кілька разів: і під час офіційних робочих поїздок, і, неофіційно, як пишуть місцеві ЗМІ.

 

Голова держави навіть записував привітання з Днем Конституції України під час відпочинку на Бірючому.

 

  

На прес-конференції також розповіли про проміжні підсумки реалізації проекту "TripMustGoOn". Зокрема, зроблені і розміщені на веб-порталі проекту вісім тематичних відероликів, які туроператори і підприємці, які працюють у сфері надання туристичних і відпочинкових послуг, можуть використовувати для промоції Херсонщини.

 

Також на прес-конференції були нагороджені переможці оголошеного влітку конкурсу ідей автентичних херсонських сувенірів. Більшість переможців в конкурсних номінаціях ("Одяг і аксесуари", "Настільні сувеніри", "Друкована продукція" і "Малі сувеніри") – професійні дизайнери.

 

 

 

Проект продовжується. Їм, як розповіли журналістам, вже активно цікавляться. Зокрема одна з мереж супермаркетів, де продавалися херсонські кавуни з наліпками-QR-кодами, за допомогою яких можна потрапити на сайт проекту, хоче, щоб така "прикраса" була на кавунах з Херсонщини і у наступному році.

 

 

Нагадаємо, у Херсоні відкрили бювет з безкоштовною питною водою. 

 

Всі новини Херсону читайте на Depo.Херсон

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme